000 02233nam a2200265 i 4500
008 160122s2010 sp g spa
017 _aB 16982-2010
020 _a9788478279111
080 1 _a02
100 _aDurban Roca, Glòria
_eaut
_9114384
245 3 _aLa biblioteca escolar, hoy
_b: un recurso estratégico para el centro
_c/ Glòria Durban Roca
250 _a1ª ed.
260 _aBarcelona
_b:Grao
_c,2010
300 _a121 p.
_c;24 cm
490 0 _aBiblioteca de Aula
_v;273
505 _aLa biblioteca como recurso educativo
520 3 _aEste libro describe e argumenta os aspectos máis relevantes que na actualidade configuran a conceptualización da biblioteca escolar como un recurso educativo imprescindible para a promoción da cultura escrita e o desenvolvemento das competencias básicas. Nel abórdase unha visión clara e renovada da biblioteca escolar que pretende xustificar a súa existencia á luz non só dos cambios sociais que a cultura dixital ha provocado nos usos da información e as prácticas lectoras senón principalmente en relación coas necesidades xeradas na aula polo novo marco competencial. Presentamos, pois, un modelo útil e realista que serve para a implementación da biblioteca escolar no sistema educativo, e facémolo baseándonos en considerar este recurso como un axente interdisciplinario de apoio pedagóxico e de coordinación educativa dentro do ámbito da organización e planificación escolar. Participa así a biblioteca dunha acción estratéxica para incentivar e dar apoio a procesos concretos de mellora do ensino no centro educativo. Nos capítulos deste libro veremos como as accións da biblioteca (servizos, actividades, programas…) adquiren pleno sentido se apoian realmente aquelas situacións de aprendizaxe que requiren o uso de materiais (impresos e dixitais), e que levan a cabo dentro das programacións e proxectos de traballo de aula, como son os traballos de investigación e as intervencións de lectura e escritura.
521 _aADU
650 _aBibliotecas escolares
_931269
650 _aLectura
_9146
856 4 0 _uwww.grao.com
997 _e2