000 | 02233nam a2200265 i 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 160122s2010 sp g spa | ||
017 | _aB 16982-2010 | ||
020 | _a9788478279111 | ||
080 | 1 | _a02 | |
100 |
_aDurban Roca, Glòria _eaut _9114384 |
||
245 | 3 |
_aLa biblioteca escolar, hoy _b: un recurso estratégico para el centro _c/ Glòria Durban Roca |
|
250 | _a1ª ed. | ||
260 |
_aBarcelona _b:Grao _c,2010 |
||
300 |
_a121 p. _c;24 cm |
||
490 | 0 |
_aBiblioteca de Aula _v;273 |
|
505 | _aLa biblioteca como recurso educativo | ||
520 | 3 | _aEste libro describe e argumenta os aspectos máis relevantes que na actualidade configuran a conceptualización da biblioteca escolar como un recurso educativo imprescindible para a promoción da cultura escrita e o desenvolvemento das competencias básicas. Nel abórdase unha visión clara e renovada da biblioteca escolar que pretende xustificar a súa existencia á luz non só dos cambios sociais que a cultura dixital ha provocado nos usos da información e as prácticas lectoras senón principalmente en relación coas necesidades xeradas na aula polo novo marco competencial. Presentamos, pois, un modelo útil e realista que serve para a implementación da biblioteca escolar no sistema educativo, e facémolo baseándonos en considerar este recurso como un axente interdisciplinario de apoio pedagóxico e de coordinación educativa dentro do ámbito da organización e planificación escolar. Participa así a biblioteca dunha acción estratéxica para incentivar e dar apoio a procesos concretos de mellora do ensino no centro educativo. Nos capítulos deste libro veremos como as accións da biblioteca (servizos, actividades, programas…) adquiren pleno sentido se apoian realmente aquelas situacións de aprendizaxe que requiren o uso de materiais (impresos e dixitais), e que levan a cabo dentro das programacións e proxectos de traballo de aula, como son os traballos de investigación e as intervencións de lectura e escritura. | |
521 | _aADU | ||
650 |
_aBibliotecas escolares _931269 |
||
650 |
_aLectura _9146 |
||
856 | 4 | 0 | _uwww.grao.com |
997 | _e2 |