Lectura e discapacidade : que, quen e como / Susana Peix, Meritxell Almirall
por Peix, Susana [autor/a]; Zaera Landeira, Maruxa [tradutor/a].
Tipo: LibroEditor: A CORUÑA :Bululú ,2020 Edición: 1ª ed.Descrición: 79 páxinas : ilustracións ; 24 cm.ISBN: 9788412184891.Títulos uniformes: Lectura i discapacitat: què, qui i com.Materia(s): Lectura -- Aprendizaje | Lectura -- Aprendizaxe | Discapacidad lectora | Discapacidade lectora | Didáctica | DidácticaResumo: Unha das tarefas dos prescritores de literatura infantil é a de unir esforzos para garantir que todos os nenos e nenas accedan á lectura en igualdade de condicións, sobre todo, á lectura como fonte de pracer. Pero non todos os nenos e nenas teñen as mesmas capacidades... A miúdo pensamos na inclusividad como unha utopía, como un ideal que custa moito conseguir por falta de recursos materiais, humanos, económicos...Queremos romper con estes tópicos e concienciar do poder que temos os profesionais e as familias para contribuír á inclusividad plena. A maneira como tratamos ás persoas con discapacidade pode marcar unha gran diferenza no seu día a día e, como consecuencia diso, na nosa sociedade. Os pequenos cambios xerámolos cada un de nós.Tipo de ítem | Localización actual | Sinatura topográfica | Número de volume | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prestable | IES de Monterroso Sala préstamo | 37 PEI lec | 1 | Dispoñible | LED019000000431 |
|
Unha das tarefas dos prescritores de literatura infantil é a de unir esforzos para garantir que todos os nenos e nenas accedan á lectura en igualdade de condicións, sobre todo, á lectura como fonte de pracer. Pero non todos os nenos e nenas teñen as mesmas capacidades... A miúdo pensamos na inclusividad como unha utopía, como un ideal que custa moito conseguir por falta de recursos materiais, humanos, económicos...Queremos romper con estes tópicos e concienciar do poder que temos os profesionais e as familias para contribuír á inclusividad plena. A maneira como tratamos ás persoas con discapacidade pode marcar unha gran diferenza no seu día a día e, como consecuencia diso, na nosa sociedade. Os pequenos cambios xerámolos cada un de nós.